Oženio se Crnogorac, po*ebe ženu i prođe neko vreme, snajka nikako da ostane trudna.
Pogleduju ga ispod oka u selu, prođe pet godina, nema bebe.
Smisli on nekog posla u BG, pokupi ženu, na voz, pa za BG.
Dodu na VMA, urade sve testove, ispostavi se da on ne može da ima dece.
Sednu na voz, krenu kuci, mrtva tišina u kupeu, razmišlja on, živ nije,
ne bi da se vrati u selo, gotov je kada saznaju da je neplodan…
U neka doba, ulazi student u kupe i sede, otvori knjigu i pocne da cita.
Gleda ga Crnogorac, lepuškast student, sabira u glavi 1 i 1… I na kraju ga pita:
-“Je li jado, da te pitam nešto?”
-“Pitajte”
-“Je l ti se svida moja žena?”
-“Izvinite, kakvo je to pitanje?”
-“Alo budalo, lepo te pitam, je l ti se svida moja žena?”
-“Pa, kad tako pitate… svida mi se”
-“A je l bi je kre*nuo?”
-“Gospodine…”
-“Alo, lepo te pitam”
-“Pa bih”
-“Hajde ja sada izadem i cuvam stražu, a ti je kre*ni”
Izade Crnogorac napolje, cuva stražu, student obavi posao, vrati se Crnogorac u kupe,
nastavi se putovanje u tišini, a ovaj i dalje razmišlja…

Da li je “ubo” student iz prve ili nije… Pita ga opet:
-“A jel bi kre*nuo moju ženu još jednom?”
-“Pa, ako smem, ja bih”
Opet Crnogorac izade, pricuva stražu, student ponovo kre*ne na Crnogorku.
Vrati se Crnogorac u kupe, vec ulaze u CG, razmišlja on… nek ide život,
daj da potvrdimo još jednom, treca – sreca.
Kaže studentu:
-“Ajde da je kre*eneš još jednom, ja te castim 100 eura i da se razilazimo”
-“Ne mogu”
-“Što ne možeš jado, ja sam u tvojim godinama kre*ao pet puta za vece”
-“Ne mogu gospodine, nemam više kondoma”

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva