Halid Muslimović Ninu Rešića pamti još iz vremena kada je tek počinjao da pjeva.
-Bili smo dobri, družili smo se. Malo smo i sarađivali. Bio mi je drag, imao je dobre pjesme, a i moj je zemljak, iz Bosanske Dubice. Ja sam iz Prijedora – rekao je Muslimović.
-Mi smo se upoznali, otprilike 1989. ili 1990. godine, u mom studiju u Prijedoru, gdje je snimao neke svoje pjesme, u mojoj režiji. Ali, eto, dogodio se taj blentavi rat, i on je završio u Beogradu, a ja u Austriji. Jednog dana sam vidio u prodaji njegov album. Bilo mi je drago.Ja volim kad vidim da ljudi uspjevaju – prisjetio se Halid.
Na pitanje o Nininom karakteru, Muslimović ističe da je slika o Nini kao skandal majstoru bila potpuno pogrešna, budući da je on bio povučen i da nije volio konfrontacije.
-Volio je svoju samoću, bježao je od raje i vodio svoj život – objašnjava Halid.
Nino je jedan od prvih nastupa imao baš na Halidovom koncertu.
-Na početku ga nisam shvatio ozbiljno. Prvi put, kada sam htio da ga čujem, zamolio sam muzičare u jednoj kafani u Prijedoru: “Pustite ovog momka da otpjeva koju pjesmu”. Pjevao je “Samo tako, samo tako” od Miloša Bojanića, i u jednom trenutku se popeo na sto, počeo da igra, a ja sam se pitao: “Šta je sad ovo?” Ali to je bio njegov temperament, njegova priroda. Eto, tako je bilo. Neki klinac, koji je odjednom počeo da skače – sa osmijehom je ispričao popularni pjevač.

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva