Brena se juče vratila sa američke turneje, a posljednji dan pred dolazak u Srbiju u avionu je srela bivšu američku državnu sekretarku Medlin Olbrajt.
– Ova turneja bila je fantastična. Mnogo lijepih uspomena nosim iz Amerike. Posljednji dan sam imala fantastičan koncert u Vašingtonu, a kada sam se vraćala za Majami, u avionu je bila i Medlin Olbrajt. Bilo je rano i ona je bila sa obezbjeđenjem. Djeluje baš kao i na televiziji. Ona je jedna čvrsta, stabilna i veoma jaka žena. Nisam prišla da se fotografišem sa njom, ali mi je drago što sam je vidjela – rekla je vlasnica „Grand produkcije“.
Pjevačica nosi predivne utiske s turneje, koja će joj ostati u najboljem sjećanju, prenosi Kurir.
– Bilo je fantastično. Ovo me je podsjetilo na ono vrijeme osamdesetih i devedesetih godina, kada smo Slatki greh i ja radili punom parom. Imali smo devet koncerata. Jedan je bio u Kanadi, a ostali u Americi – rekla je Brena. Ona ističe da joj je u društvu starijeg sina Stefana Živojinovića sve bilo lakše.

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva