Na svojoj svadbi sin postavi svoju majku na čelo stola. Supruga mu se primakne i upita, što će ta starica tu. Odmah da si je izbacio s naše svadbe.
On joj odgovori: “To je moja majka”.
Ali ona je i dalje insistirala da se ona izbaci s njihove svadbe…
Sin priđe mikrofonu da bi čuli svi gosti i reče: “Tko će da kupi moju majku? Prodajem je danas, koju cijenu nudite, jer mi je supruga ne voli”.
Svi začuđeno su gledali u njega i nitko nije odgovorio.
On priđe svojoj majci uhvati je u krilo i reče: ”Niko neće moju majku?! E pa ja je hoću”! Izađe sa svojom majkom u naručju i ostavi mladu s gostima i ode s majkom svojoj kući.
Nakon nekoliko dana na vrata mu se pojavi najbogatiji čovjek u tom mjestu i reče mu: “Čuo sam što se desilo na tvojoj svadbi! Ja ti zbog toga dajem svoju kćer, jer ako ti tako paziš na svoju majku, sigurno ćeš paziti i poštovati i moju kćer”

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva