Za 30 godina braka Fata priredila Muji večeru. Kaže Mujo:
• Fato, dušo, šta si nam napravila za godišnjicu.
Kaže Fata:
• Ćevape. – I iznese pred njega.
Mujo ostane u čudu: na tanjiru veliku somun, dobro namočen i u njemu samo jedan mali ćevap.
• Pa šta je ovo bona, samo jedan mali ćevap u ovol'kom somunu!?
• Eto, da vidiš kako je meni bilo 30 godina s tobom!

Sjele popiti kaficu Fata, Merima i Dženana i raspričale se o muškarcima.
Govori Dženana:? U moga Muje 'ladna jaja, sinoć kad me jebav'o ja slučajno pipnem kad ono... 'ladna.
Zainteresiraju se Fata i Merima i kažu da će provjeriti.
Sutra će Merima: ? I ja sam sinoć pipnula, i u moga Hase 'ladna jaja, to je izgleda tak kod svih muških.
Obeća i Fata da će to što prije provjeriti.
Nađu se one sutra kad ono Fati šljiva ispod oka, usnica otečena, ruka u zavoju.

Što je bilo ? pitaju Merima i Dženana, a Fata će: 
Sinoć kad me je Suljo jebav'o ja ga dohvatim za jaja, a ona vruća.
Pa sam ga pitala: " Bolan Suljo, kako to u tebe vruća jaja, a u Muje i Hase 'ladna?

ezabava.ovh

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva