Zaposlio se Mujo i prvog dana dolazi kod šefa na razgovor. Šef:
• Prvo, u našem preduzeću se vodi velika briga o čistoći. Jeste li obrisali noge o otirač kada ste ušli?
• Jesam, bolan, kako ne bih! – odgovori Mujo.
• Drugo, od svakog radnika zahtevamo da govori istinu. Pred ulazom nema otirača za noge!

Poslije mjesec dana kome, budi se Mujo i vidi Fatu svu uplakanu kako sjedi pored kreveta.
- Fato, dodi bliže da ti nešto kažem.
Fata, sva sretna: 
- Šta je, Mujo dragi?
- Sjecaš li se kad sam ono izgubio pos'o i svi mi se smijali, a jedina si ti bila uz mene?
- Sjecam se
- A sjecaš li se kad sam krenuo u privatni biznis i propao, ti si opet bila uz mene?
- Sjecam se.
- A sjecaš li se kad sam im'o sudar i ti 10 dana nisi išla kuci iz bolnice, nego si sve bila uz mene?
- Sjecam se.
- A sjecaš li se kad su me ono ranili, i tada si bila uz mene?
- Sjecam se.
- I sad si opet, posle ove nesrece, bila uz mene?
- Naravno.
- I znaš Fato šta sam ja skont'o?
- Šta ljubavi?
- Fato, ti si meni baksuzna!

Sudija pita optuženog Muju:
- Ako ste već ukrali zlatni nakit, nije mi jasno zasto ste u drugoj ladici ostavili pet hiljada eura
- 'Ajd me sad i ti još zezaj!

ezabava.ovh

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva