stina Kija Kockar pobjednica je prve sezone rijalitija Zadruga sa osvojenih 55,14 posto glasova publike. Odmah nakon proglašenja podijelila je prve utiske.
– Potajno sam se nadala da će narod stati uz mene i jeste stao i presrećna sam. Ipak sam se malo kolebala jer nisam imala ništa organizovano, ništa nisam znala, ne znam kakvo je stanje – rekla je ona.
Kako se u duelu našla sa Lunom Đogani, koja je osvojila drugo mjesto, Kija nije krila sreću što je baš ona bila pored nje.
– Ovo je za mene moralna pobjeda, pogotovo što sam se našla u duelu sa Lunom, puno mi je srce i drago mi je što to je tako bilo. Čestitam i Luni i Slobodanu i svim zadrugarima, u svakom slučaju su otišli sa nekom vrijednom nagradom – rekla je ona.
Na pitanje o razvodu kratko je odgovorila.
– Ja sam već rekla da će se to desiti, taj razvod je neminovan, dobila sam mnogo štošta, ali sam izgubila Slobodana. Ne može i jare i pare. Otvorena sam za nove stvari, polako sa ljubavlju, ali sam otvorena za sve lijepe stvari.
Na kraju nismo mogli a da je ne upitamo šta će uraditi sa nagradom koju je osvojila, a ona nam je kratko rekla:
– Nekretnina u Beogradu! – rekla je kroz osmijeh Kristina.

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva