Uhvati Mujo malog Mujicu kako puši i prigovara mu:
– Mujice sine, tek si četvrti razred osnovne škole, a već pušiš.
– Pa tata i ti si pušio u četvrtom osnovne.
– Jesam sine, ali sam imo 18 godina!

Gleda Mujo Hasu kako je sav tuzan i pita ga: 
- "Sta je bolan?" 
A Haso kaze: 
- "Kako sta je, dobio sam otkaz iz restorana." 
- "Pa kako bolan?" 
- "Pa dosla jedna Amerikanka u restoran i kada je 
dosao trenutak za desert, Amerikanka upita sta imamo, a ja lijepo ponudio: "Would you like tufakju?"

Mujo, bolan, daj mi onaj tvoj novi karirani sako. 

- Šta će ti Haso? 

- Idem malo ganjat' trebe po vašaru. 

- Dobro, evo ti, ali da ga dobro čuvaš. Znaš da na vašarima ima blata. 

- Čuvam ga k'o oći u glavi, Mujo. 

Krene Haso na vašar, ali se već usput upije. I tako odluči da malo dremne dok se ne otrezni za vašar. Skine sako i zakači ga na granu iznad sebe, te leže pod drvo i zaspa. 

Kad se probudio, vidi da nema sakoa... 

Na vašaru zvrjao okolo i odjednom primeti nekog tipa u ženskom društvu, a nosi njegov (odnosno Mujin) sako. 

- Je li, prijatelju, odakle ti taj sako? 

- Ma, evo sad pričam trebama, ali mi ne vjeruju. Prolazio sad kroz šumarak na putu ka vašaru i naiđem na pijanca koji spava na zemlji, a sako mu visi na grani... 

Muji već pena na ustima... Al' ovaj nastavlja: 

- Šutnem ga nogom, a ovaj ni makac. Drmusam ga - ništa. Na kraju mu skinem gaće i kresnem ga, a da se ovaj nije ni probudio. Onda uzmem sako i odem. Što pitaš? 

- Ma čisto onako, sviđa mi se boja a i izgleda kvalitetno

ezabava.ovh

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva