Mujo se nesretno zaljubio u Fatu koja ga ne šljivi ni pet posto, pa je jednog dana zaustavi na čaršiji i skrušeno upita:
– Fato, bona, rec’ mi iskreno, imam li ja kak'e šanse kod tebe?

Fata ga pogleda ispod oka i odbrusi:
– Eto, pravo da t’ kažem, ti si mi drugi na pop'su!
Mujo se poveseli:
– Super, bona, a ‘ko je prvi?
Fata hladno uzvrati:
– Bilo tko!
Pricaju Mujo i Haso i kaze Haso.
"S!amo znas dje sam bio bio Mujo!"
Mujo odgovor:
"Dje to bolan?"
Haso veli:
"Ja u Safari Mujo, da samo znas kako je bilo!"
Mujo ko iz topa rece:
"Ufff! Ajde pricaj kako je tamo sta si ubio i to!"
Haso poce da nabraja:
"Uh, Mujo, ja ubio 10 Zirafa, 4 Slonova, 6 Lavova, 7 Antilopi, 11 Tigrova I 150 Nopliza."
Zacudjeni Mujo upita Hasa:
"Sta su ti to noplizi?"
Haso veli:
"To ti je ono malo crno, i kad ga ciljas vice "NO PLEASE"
Kad je Haso video djacku knjizicu svog Mujice, rece:
"Cestitam sine!"
"Na cemu, babo, kad su sve sami kecevi."
"Na hrabrosti da mi sa ovim izadjes na oci.", rece Haso Mujici.

ezabava.ovh

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva