Pričaju dva prijatelja:
• Zašto ti je plavo oko prijatelju?
• Udarila me žena.
• Zašto?
• Obratio sam joj se sa TI…
• I zato te tuče?
• Tuče, tuče… Ležim ja pored nje, ona me gurka i kaže:
”Dušo, mi odavno nismo imali seks”, a ja joj kažem
”Ne MI, srećo, nego TI.”

Mujo slavi 60. rođendan. Pozove prijatelje Hasu, Sulju i Ibru. Najeli se i napili pa se počeli hvaliti.
Haso:
- Ja imam sina Hasu koji je toliko uspješan i bogat da je poklonio prijatelju televizor...
Suljo:
- A ja imam sina Sulju koji je toliko uspješan i bogat da je poklonio prijatelju frižider...
Ibro:
- A ja imam sina Ibru koji je toliko uspješan i bogat da je poklonio prijatelju gitaru i muzičku liniju...
Sluša to Mujo i reče: 
- Znam ja da vi znate da moj sin Mujo voli muške i da mi to namerno spominjete. A sad ću vam reći i to da je moj Mujo nedavno u kuću donio televizor, frižider, gitaru i muzičku liniju...

Razmislja Mujo:
- Svaki peti čovjek na svijetu je Kinez. Nas ima pet u porodici, znači jedno mora biti Kinez.
Ili je otac ili je mati, a mogao bi biti i moj stariji brat Huso, ako nije moj mladji brat Mao-Li-Dong.
Ma, ja bih se ipak kladio da je Huso...!?

ezabava.ovh

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva