Ivica dolazi iz škole:
– Tata, ti si nogometaš pa ćeš me sigurno razumjeti.
Otac ga upita:
– O čemu ti to sine?
Ivica će spremno:
– Produžio sam ugovor s petim razredom na još godinu dana!

Mujo i Suljo šetaju šumom sa puškama i Mujo pita Sulju
-Šta bi ti kad te zaganja medvjed?
-Ja bih pobjegao na drvo
-odgovori mu Suljo.
-A kad bi za tobom na drvo?
-Onda bi u rijeku.
-A on za tobom?
-Pa onda bi na kuću.
-A medo za tobom na kuću?
google_ad_client = "ca-pub-1092318621010663"; google_ad_slot = "5159577518"; google_ad_width = 336; google_ad_height = 280; style="background-color: white; color: #333333; font-family: "Open Sans", Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 16px;">-Mujo,jel ti navijaš za mene ili medu?-reče Suljo.

Šeta Mujo močvarom i spazi žabu. 
Kaže joj Mujo:
-"Ispuni mi 3 želje i ja ću da te pustim.". 
A kaže mu žaba:
-" Nisam ti ja zlatna ribica, ja sam ti sretna žabica i ja ću da ti ispunim 1 želju ako me pustiš."
Kaže mujo:
- "Neka bude mir u Bosni." 
A kaže mu žabica:
- "Daj mi prvo kartu pa ću da se nekako snađem." I pogleda žabica kartu i kaže Muji: 
-"Ovo je preteško! Daj mi neku drugu želju da ti ispunim!"
I da joj Mujo sliku Fate i kaže da ju uljepša. A kaže mu žabica:
-" Ma daj ti meni Mujo onu kartu Bosne!"

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva