Mujo i Haso krenuli na skijanje….
Skijali se tako nekoliko sati, kad ih uhvati jaka oluja.
Sklone se oni na neku farmu i zamole zgodnu gospođu koja im je otvorila vrata, da kod nje prenoće.
– Ma znam da je vani grozno, ali nedavno sam ostala udovica pa bi ljudi mogli svašta pričati ako vam dopustim da prenoćite u kući. – kaže im ona.
– Ne brinite! – kaže joj Mujo – Mi ćemo prespavati u štali, a čim se vreme popravi, odlazimo!
Žena pristane i njih dvojica prespavaše u štali.
Ujutro se vreme popravilo i oni krenuše na put.
Ostatak vikenda proveli su uživajući u skijanju. Oko devet meseci kasnije, Mujo je iznenada dobio pismo od nekog advokata.
Trebalo mu je neko vreme da shvati da se radi o advokatu one zgodne gospođe s farme. Ode on kod Hase, pa ga pita:
– Čuj, sećaš se one zgodne udovice kod koje smo prespavali kad nas je na skijanju uhvatila oluja?
– Da, sećam se. – odgovori Haso.
– Jesi li ti možda usred noći ustao i posetio gospođu?
– Pa…. jesam, priznajem… – reče Haso i zacrveni se, jer ga je Mujo provalio.
– I, jesi li se možda predstavio mojim imenom umesto da joj kažeš svoje?
Haso prebledeo.
– Da, jesam, žao mi je. Zašto pitaš?
– Nedavno je umrla i sve mi ostavila. – reče Mujo

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva