Prirodno. Lako.  Lepo. Mirišljavo. Malčice skupo. Kristalno. I magično..
Planirala sam da ove godine za Vaskrs bojim jaja samo u lukovini. A onda sam videla kod drugih ova bojena u vinu i morala i ja da isprobam. Na žalost, nisam imala domaće vino koje se preporučuje, kupila sam u najbližoj prodavnici neki obični Vranac. Dobila sam divna tamno ljubičasta jaja posuta sitnim kristalićima nalik kristal šećeru..

Potrebno je:

 5 jaja (po mogućstvu bela, ima ih čak i na mojoj pijaci)
6 dl crnog vina (onog što farba jezik kada se pije)

Priprema:
Jaja sobne temperature složiti u odgovarajući sud (ja uzmem šerpu sa debelim dnom, da mi u toku kuvanja ne pucaju).
Naliti jaja crnim vinom da ih skroz pokrije i ostaviti sve 10 minuta da odstoji.


Staviti na laganu vatru sud sa vinom i jajima da se vino zagreje do vrenja i kuvati jaja petnaestak minuta.
Skloniti ih sa vatre, poklopiti i ostaviti nekoliko sati (može i preko noći) da se sve ohladi i da se na jaja "nahvataju" kristalići iz vina.
Jaja pažljivo izvaditi iz vina i osušiti na kuhinjskom papiru.
I to je sve. Ne mazati ih,  treba da ostanu mat, inače će se skinuti kristalčići..

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva