Moja zena i ja zivimo u otvorenom braku.Ima lepu je*ozovnu figuru sa lepim si*ama,slatku gu*u. Ovo sto cu ispricati dogodili se na letovanju.Imali smo apartman sa velikom terasom.jedne veceri smo uz vino sedeli na terasi.
Na sebi je imala kratku suknjicu (dopi*njak) ispod koje nije imala nista,tanku tesnu majicu ispod koje su se ocrtavale njene lepe si*e.
To me je jako na**lilo i kada mi se ku**c od te divote digao prisao sam i uvalio u njenu uvek vlaznu p**ku.
Svr**o sam na njeno razocarenje jako brzo,vratili smo se se na stolicu i nastavili piti vino.
Izvor: poznato.club

loading...
Podijeli clanak s prijateljima

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva