Ja sam bas toliki baksuz ili su devojke postale aljkave u zadnje vreme. Ovo je treca devojka za kratko vreme na koju nalecem da gaji “sumetinu” dole i sve se pravdaj izgovorom kako nemaju decka pa nema za koga da se sredjuju…jeste mozda cule za licnu higijenu..?? Dobra stvar…trebale bi ponekad probati,i ja sam single pa nikada sebi nisam dozvolio tako nesto.To je meni tako odvratna stvar da nemogu recima objasniti,sta vise jako puno govori o samoj osobi.
Imam 4 dobre prijateljice, sve imamo preko 30 godina. Njih 3 su se udale i rodile jer im je bilo vrijeme, a sad su nesretne u braku i djeca su im razmažena derišta. Samo je jedna osnovala obitelj jer je to htjela i jer voli muža. Takva ljubav se rijetko viđa i uživa biti majka. Kad vidim njih odmah me obuzme neka toplina i pozitivna energija. Drago mi je što je pronašla pravu osobu, a ove 3 mi nije žao što nisu bolje razmišljale.

loading...
 Podijeli clanak s prijateljima

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva