Imam 17 godina i obozavam sex. Ispricacu Vam jednu zgodu sa letovanja ove godine na Hrvatskom primorju. Naime, na more sam otisla sama, jer su moje frendice otkazale u zadnji tren. Naravno, za more sam se prethodno spremila, isla nekoliko puta u solarijum. Autobus je krenuo uvece, a stigla sam tamo oko 9 sati ujutro. Smestila sam se kod poznatog gazde, kod kojeg sam vec bila prethodnih godina, i odmah naravno uskocila u svoj mini kostim i uputila se ka plazi. Inace moram reci da sam zgodna.Visoka 167cm, 57kg, smedju dug ukosu i smedje oci. Grudima se ne mogu pohvaliti ali sa guzom mogu, grudi su 2 jaca, ali guza je veca, cvrsta, obla i veoma sexy barem ostali tako kazu. Jos uz boju koju sam dobila, sama dosla na more, bila sam pravi mamac za muskarce.

Cim sam dosla na plazu i nasla lijepo mjesto na krajicku plaze, otisla sam se malo okupati i provjeriti da li ima dobrih komada. Uz malo sarma nasla sam si i momka koji ce mi ledja namazati kremom. Zove se Mario, i veoma je zgodan, visok oko 185, taman, crn, misicav, vidilo se da pazi na svoje tijelo. Ocito je i on dosao sam na more, pa smo se lako nasli. Uz ugodnu pricu, suncanje i kupanje priblizio se kraj dana, pa je on odlucio da ucini prvi korak. Pozvao me da izadjemo u disko, a ja sam to sa radoscu prihvatila.Za izlazak sam imala posebnu odjecu, roza kombinaciju topic i mini suknja, ispod roza tange, cipkaste, koje se vezu sa strana.

U disku smo nastavili sa zabavom, plesanjem, a on se nije odvajao od mene. U jednom momentu me je uhvatio za telo spustio mi ruke na guzu i poceli smo plesati zagrljeni. To me je odmah uspalilo a ocito i njega sto se vidilo po nabreklini na sorcu, tj bermudama. Nakon dugog provoda, oko 3 sata ujutro Mario me pozvao u svoj stan na pice. Naravno, prihvatila sam.Njegovim autom smo dosli do stana. Usli smo unutra, a on je rekao da pricekam dok on ode po pice. Nakon sto se vratio sa dve case votke-djusa, sjeo je pored mene. Bila sam vec veoma napaljena, pa sam preuzela inicijativu. Ustala sam i pocela izvoditi striptiz.

 On je mirno sjedao i polako skinuo bermude i majicu, ostavsi samo u boksama. Nakon duzeg stritiza (volim tako muciti muskarce) skinula sam sa sebe sve, i potpuno gola klekla pred njega i pocela mu dirati ku*ac preko boksi. Bio je ogroman skoro 20cm, debeo. Svukla sam mu bokse, pocela mu drkati ku*ac, i ujedno lizati jaja. Uzivao je u tome gurao mi glavu prema kur*u. Stavila sam njegovu kur*inu u usta i pocela lizati glavic jezikom. Jednostavno me uhvatio za glavu i poceo jeb*ti u usta, a ja sam si dirala mokru picu, i gurala prste u nju.Kada se priblizio vrhuncu stao je , a ja sam odmah uzela kurac i stavila ga medju sise. Stiskala sam ga sisama, a on je ritmicki isao gore dole udararajuci me u jezik sa donje strane. Priblizio se vrhuncu i rekao da zeli da mi svrsi po licu i sisama. Ustao je a ja sam isplazila jezik i zatvorila oci.

Poceo je svrsavati po meni, u usta, po sisama i licu. Bilo je to pravo kupanje spermom. Kao prava kurva sve sam polizala, sto ga je jako napalilo, a onda me digao na kauc rasirio mi noge, i poceo lizati moju macu. Postajao je sve grublji, jebao me jezikom jako, trljao klitoris, obradjivao ga, a ja sam uzdisala, vristala, dirala si bradavice. Gurnuo je dva prsta u moju usku macu i jako me jebao dok nisam svrsila. Grizao mi je guzu dok me jebao prstima, a ja sam zeljela da to vjecno traje, jer to nisam okusila do tada.U jednom momentu je stavio prst pored moje guze i naglo ga gurnuo u moju guzu. Vrisnula sam a on je samo rekao, zelim te jebati u guzu gurnuvsi ga do kraja. Bio mu je ponovo enormno velik ku*ac.

 Stavio mi ga u usta da ga navlazi a onda me spustio na po, i rekao naguzi se, naprci se. To sam i uradila, a on ga je odmah ubacio u guzu grubo i do kraja. Primala sam ga do sada u guzu ali nikad ovako grubo. Vristala sam i plakala, a on je nastavio da me jebe u moju guzu, povremeno je samarao moju guzu. To me jos vise napalil bol je bila manja a uzitak sve veci. Pocela sam vikati jebime jos jace, razvali me, a Mario je poslusno poceo gurati jos brze i jace. Lupao je jajima od moju pic*u, i jebao guzu. ja sam vristala, psovala, otimala se… Nakon dugog jebanja u guzu, izvadio ga je i stavio mi ga u picu. Moja maca je to spremno primila, bila je zeljna velike kurcine. Pocela sam vikati, uzdisati, trazila da me jos jace jebe, a on me drzao za kukove jeb*o jako i uzdisao. Uzivala sam kao nikada do sada. Jos jednom sam svrsila, a on odmah posle mene, p mojoj guzi i pici. To je bila moja prva noc na ljetovanju, a bila sam jos 14 dana tamo… Pozdrav svima! Ciaos!

0 komentari:

Objavi komentar

KATEGORIJE

Ukupno prikaza stranice

Wikipedia

Rezultati pretraživanja

Istaknuti post

Sve što trebate znati o čišćenju organizma – detoksikaciji: OČISTITE TIJELO OD OTROVA BAR DVA PUTA GODIŠNJE!

Detoksikacija organizma Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije? Vrijeme je za čišćenje tijela! Jeste li znali, da č...

Arhiva bloga

Pretraži ovaj blog

PREVESTI

Popular Posts

Blog Arhiva